Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności – podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny podlegają negocjacji?
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny. Nie mamy możliwości zaoferowania żadnych dodatkowych zniżek czy rabatów. Wszystkie podane na naszej stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji, chyba że zaznaczono inaczej w opisie produktu.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerach naszych numerów rachunków bankowych znajdą Państwo na stronie po zakupowej. Również Państwo otrzymają email na podany adres w szczegółach płatności.

Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa – zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne. Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie. Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

UWAGA!

Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier.